Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Wyrykach

22-205 Wyryki 208

Tel: (82) 591-30-06

E-mail: zs_wyryki@interia.pl

Przejdź do strony głównej

, 19 maja 2024

Przetarg - Wyposażenie oddziału przedszkolnego w meble

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

w postępowaniu na „Wyposażenie oddziału przedszkolnego
przy Szkole Podstawowej w Wyrykach”

w ramach Projektu Systemowego pod nazwą: “Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego,

prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego

 

  1. NAZWA (FIRMA) I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

    Zamawiającym jest:

    1) nazwa: Szkoła Podstawowa w Wyrykach, zwana dalej „Zamawiającym” lub 

                     Szkołą”,

    2) adres (siedziba) : Wyryki 208 ; 22-205 Wyryki,

  1. 3) telefon: 82/5913006

    4) fax:82/5913006

    5) e-mail: zs_wyryki@interia.pl

    6) adres strony internetowej: zswyryki.szkolnastrona.pl

    6) NIP: 565-13-81-885

    7) REGON: 110606200

    8) godziny pracy Szkoły: codziennie w dni robocze, w godzinach 9.00-14:00

    OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA

     

    Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu ograniczonego, na podstawie przepisów art.10 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr. 113 poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą” oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie.

     

  1. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

     

    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie udostępniona na stronie internetowej

    zswyryki.szkolnastrona.pl/bip od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do upływu terminu składania ofert.

     

  2. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

     

    Projekt, pod nazwą: ” Wyposażenie oddziału przedszkolnego  przy Szkole Podstawowej
    w Wyrykach”, współfinansowany w ramach Projektu Systemowego pod nazwą: “Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, obejmuje 81 pozycji: obiektów małej architektury, sprzętu komputerowego, multimedialnego, pomocy dydaktycznych, zabawek, mebli przedszkolnych oraz sprzętu gospodarstwa domowego. Plac zabaw, składający się z 17 (siedemnastu) obiektów małej architektury i urządzeń pomocniczych, jest przedmiotem odrębnego postępowania na roboty budowlane. Dlatego też, niniejsze zamówienie na dostawy mebli przedszkolnych oraz sprzętu gospodarstwa domowego, obejmuje pozycje projektu oznaczone pozycjami od Lp.18, do Lp.81,
    w tym:

  1. Oferta, obejmuje pozycje projektu: Lp.27 oraz Lp.69 Lp.81

    • Lp.  27   Zakup i montaż rolet okiennych - 5
    • Lp.  69   Meble i wyposażenie - zakup i montaż Regału otwartego na zabawki - 2
    • Lp.  70   Meble i wyposażenie - zakup i montaż Szafki zamykanej - 4
    • Lp.  71   Meble i wyposażenie - zakup i montaż Szafki ze schowkami - 2
    • Lp.  72   Meble i wyposażenie - zakup i montaż Szafki na ksero - 1
    • Lp.  73   Meble i wyposażenie - zakup i montaż Biurka dla nauczyciela - 1
    • Lp.  74   Meble i wyposażenie - zakup i montaż Krzesła wysokiego - 1
    • Lp.  75   Meble i wyposażenie - zakupi montaż Biblioteczki - 3
    • Lp.  76   Meble i wyposażenie - zakupi montaż Wykładziny dywanowej - 50m2
    • Lp.  77   Meble i wyposażenie - zakup i montaż Tablicy -1
    • Lp.  78   Zakup i montaż mebli do  wyposażenia szatni  i innych pomieszczeń gospodarczych - Szafka na ubrania - 2
    • Lp.  79   Zakup i montaż mebli do  wyposażenia szatni  i innych pomieszczeń gospodarczych - Szafa - 1
    • Lp.  80   Zakup Wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach - Pralka - 1
    • Lp.  81   Zakup Wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach - Odkurzacz - 1

 

 

 

Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

 

  1. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ

     

    W niniejszym zamówieniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

     

  2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

     

    Zamawiający określa termin wykonania zamówienia na dzień 10 września 2014 roku.

     

  3.  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU  

      DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW    

     

    A. Warunki udziału w postępowaniu

    1. O dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się

        Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

 

  • posiadania uprawnień do wykonywania  działalności gospodarczej lub czynności polegających na:

    a) dostawach mebli przedszkolnych i/lub sprzętu gospodarstwa domowego,
    - jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  • posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie:

    a)  dostaw mebli przedszkolnych i/lub sprzętu gospodarstwa domowego , o wartości co najmniej
    15 000  złotych brutto
    w ramach danego zamówienia,

  • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

 

         

B. Opis sposobu  dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

 

  1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej lub czynności polegających na dostawach mebli przedszkolnych i/lub sprzętu gospodarstwa domowego, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ust.1 ustawy oraz dokumenty potwierdzające posiadanie takich uprawnień; w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje -  jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jest warunkiem „zero jedynkowym” – wymagającym jedynie spełnienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią w/w warunek, jeżeli spełni go każdy wykonawca.

  1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania  wiedzy i doświadczenia w zakresie dostaw mebli przedszkolnych i/lub sprzętu gospodarstwa, o wartości co najmniej 15 000  złotych brutto w ramach danego zamówienia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno takie zamówienie. Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia jest warunkiem „zero jedynkowym” – wymagającym jedynie spełnienia.  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią w/w warunek, jeżeli zostanie on spełniony łącznie.

  2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, jeżeli  złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ust.1 ustawy.  Warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia jest warunkiem „zero jedynkowym” – wymagającym jedynie spełnienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią w/w warunek, jeżeli zostanie on spełniony łącznie.

  3.  Zamawiający uzna, że Wykonawca  spełnia warunek znajdowania się sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ust.1 ustawy oraz w treści oferty wykaże, że dysponuje opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem  zamówienia do wysokości co najmniej 40 000  złotych.

    UWAGA, Na etapie   wykonania  zamówienia wybrany wykonawca także będzie zobowiązany do ubezpieczenia  się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem  zamówienia, do wysokości co najmniej 1 miliona złotych. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jest warunkiem „zero jedynkowym” – wymagającym jedynie spełnienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią w/w warunek, jeżeli w zakresie ubezpieczenia spełni go każdy wykonawca.

     

    VI. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE      

          MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA 

          SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

    Do oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków, stosuje się odpowiednio przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013, poz. 231) zwanego dalej „Rozporządzeniem”.

    W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,  o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, wykonawcy winni dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty:

  1. oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, oraz  

        oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie 

        art.24 ust.1 ustawy. 

  2. koncesję, zezwolenie lub licencję uprawniającą do wykonywania  działalności

        gospodarczej;

  3. wykaz dostaw mebli przedszkolnych i/lub sprzętu gospodarstwa domowego, o wartości co najmniej 15 000  złotych brutto w ramach danego zamówienia ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;

  4. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

               

    W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,  o których mowa w art.24 ust.1 ustawy, wykonawcy winni dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty:

  5. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  9. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  10. wykonawcy będący osobami fizycznymi, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 10 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

  11. wykonawcy będący spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

  12. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
    Przepisy art.26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp stosuje się.

    Do oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.VI.1-13, stosuje się odpowiednio postanowienia poniższych pkt.VI.14-22:

  13. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia:

           1) pkt 2-4 i pkt 6 Rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty wystawione 

              w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające 

              odpowiednio, że:

              a)    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

              b)    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie 

                  społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, 

                  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w 

                  całości wykonania decyzji właściwego organu,

              c)    nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

           2) pkt 5 Rozporządzenia - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub 

              administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której 

              dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

  14.  jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa  w  § 4 ust. 1 Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis  § 4 ust. 2 Rozporządzenia stosuje się odpowiednio.

  15. w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę  mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu,

  16.  dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,

  17.  w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

  18. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

  19. dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,

  20. do składania oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych      warunków, stosuje się odpowiednio postanowienia art.26 ust.3 i 4 ustawy.

  21. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi  stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić  zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres       korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

     

  1.  INFORMACJA NA TEMAT WADIUM

     

    Zamawiający  żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości

    1)  400 złotych (słownie: czterysta złotych)

          

     

  2.  KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

     

    W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie stosował następujące kryteria:

  • cena, z wagą Wc = 100  %,

     

  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

    Zamawiającego wyznacza termin składania ofert na dzień  11 sierpnia 2014 na godz. 12:00 .
    Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po tym terminie, zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania. 

     

  2.  TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 

     

    Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna bieg wraz z upływem terminu składania ofert.

     

  3.  INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

    Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

     

  4.  INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO       

        SYSTEMU ZAKUPÓW 

    Zamawiający nie zamierza dla potrzeb niniejszego zamówienia ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

     

  5.  INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE  

       NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI 

       ELEKTRONICZNEJ

    Zamawiający nie zamierza dla potrzeb wyboru najkorzystniejszej oferty, stosować aukcji elektronicznej.

     

  6.  INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH 

      UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6,    

      JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE TAKICH 

      ZAMÓWIEŃ.

     

    Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6, w maksymalnie możliwej ustawowo opcji, tj. łącznie do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

           XVI. ZMIANA UMOWY

    Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian następujących postanowień zawartej umowy, po zaistnieniu określonych warunków:

  1.    zmiana terminu wykonania umowy spowodowana przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego lub Wykonawcy, których w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć (stan wyższej konieczności) skutkującymi niemożliwością terminowej realizacji robót. W przypadku wystąpienia w/w okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności,

  2.   zmiana terminu wykonania umowy, jeżeli z powodu okoliczności wymienionych w art.67 ust.1 pkt.5 i 6 ustawy, Zamawiający udzielił by Wykonawcy zamówień dodatkowych lub uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, a od ich uprzedniego wykonania zależało by wykonanie robót podstawowych,

  3.    zmiana treści koncepcji planu zagospodarowania placu zabaw, o której mowa w pkt.III.3 specyfikacji, w razie stanu wyższej konieczności, albo potrzeby istotnej zmiany koncepcji zagospodarowania placu zabaw, uwarunkowanej względami funkcjonalności lub bezpieczeństwa, nie wynikającej z winy Zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć. Zmiany takie wymagają uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.

   

        XVII. MOŻLIWOŚĆ UMIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA

 

Niniejsze postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie przewiduje możliwości unieważnienia postępowania z powodu okoliczności wymienionych w art.93 ust.1a ustawy.

 

Wyryki  dnia  4 sierpnia 2014 roku                                                  ZATWIERDZAM

 

Dyrektor Zespołu Szkół
w Wyrykach


 Marzena Trociuk

Załączniki

Metryczka

Wytworzono:2014-08-04 00:00przez: Andrzej Bielecki
Opublikowano:2014-08-04 00:00przez: Andrzej Bielecki
Podmiot udostępniający: Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Wyrykach
Odwiedziny:636

  • Brak wpisów.