Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Wyrykach

22-205 Wyryki 208

Tel: (82) 591-30-06

E-mail: zs_wyryki@interia.pl

Przejdź do strony głównej

, 19 maja 2024

Przetarg - Modernizacja oddziałów przedszkolnych -organizacja placu zabaw

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

w postępowaniu na „Organizację placu zabaw

oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Wyrykach”

w ramach Projektu Systemowego pod nazwą: “Modernizacja oddziałów przedszkolnych

w szkołach podstawowych” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego,

prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego

 

  1. NAZWA (FIRMA) I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

    Zamawiającym jest:

    1) nazwa: Zespół Szkół w Wyrykach, zwana dalej „Zamawiającym” lub 

                     Szkołą”,

    2) adres (siedziba) : Wyryki 208 ; 22-205 Wyryki,

  1. 3) telefon: 82/5913006

    4) fax:82/5913006

    5) e-mail: zs_wyryki@interia.pl

    6) adres strony internetowej: zswyryki.szkolnastrona.pl

    6) NIP: 565-13-81-885

    7) REGON: 110606200

    8) godziny pracy Szkoły: codziennie w dni robocze, w godzinach 8.00-14:00

     

  1. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA

     

    Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów art.10 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr. 113 poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą” oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie.

     

  2. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

     

    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie udostępniona na stronie internetowej http://zswyryki.szkolnastrona.pl/bip od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do upływu terminu składania ofert.

     

  3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

     

    Przedmiotem zamówienia jest  „Organizacja placu zabaw oddziału przedszkolnego
    przy Szkole Podstawowej w Wyrykach”. Zamówienie obejmuje organizację placu zabaw, składającego się z następujących obiektów małej architektury, w rozumieniu przepisów Prawa 

    budowlanego oraz urządzeń towarzyszących: zjeżdżalnia 1 szt., tor przeszkód 1 szt., ścianka 1 szt.,

    wieża1 szt., kładka linowa1 szt., most linowy 1 szt., huśtawka „Bocianie gniazdo” 1 szt.,

    huśtawka pojedyncza 1 szt., huśtawka podwójna 1 szt., huśtawka równoważnia  wagonowa dwuosobowa1 szt., huśtawka równoważnia  wagonowa 4 osobowa 1 szt. sprężynowce 4 szt.,

     karuzela 1 szt., lokomotywa 1 szt., dmuchana zjeżdżalnia 1 szt., belka do balansowania 1 szt.,

    drążki gimnastyczne 1 szt., ławka 1 szt., kosz na śmieci 1 szt.wraz z ofertą, Wykonawca złoży koncepcję planu zagospodarowania placu zabaw, uwzględniającą treść zgłoszenia, o którym mowa w pkt.5. Koncepcję planu zagospodarowania należy opracować w formie graficznej oraz w formie opisowej. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

     

  4. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ

     

    W niniejszym zamówieniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

     

  5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

     

    Zamawiający określa termin wykonania zamówienia na dzień 20 września 2014 roku.

     

  6.  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU  

      DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW    

     

    A. Warunki udziału w postępowaniu

    1. O dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się

        Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

           1) posiadania uprawnień do wykonywania  działalności gospodarczej lub   

              czynności polegających na budowie, przebudowie, remoncie, rozbudowie lub 

              adaptacji obiektów małej architektury związanych z placami zabaw dla dzieci i 

              młodzieży - jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

           2) posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie budowy, przebudowy, remontu, 

              rozbudowy lub adaptacji obiektów małej architektury związanych z placami zabaw   

              dla dzieci i młodzieży, o wartości co najmniej 30 tys. złotych brutto w ramach 

              danego zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania

              wiedzy i doświadczenia w zakresie budowy, przebudowy, remontu, rozbudowy  

              lub adaptacji obiektów małej architektury związanych z placami zabaw dla dzieci i 

              młodzieży, o wartości (w ramach danego zamówienia) co najmniej 30 tys złotych 

              brutto, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu  

              składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 

              wykonał co najmniej jedno takie zamówienie, polegające na budowie, przebudowie, 

              remoncie, rozbudowie lub adaptacji placu zabaw w szkole, żłobku, przedszkolu, w 

              sanatorium, ośrodku wypoczynkowym (itp.) na osiedlu, w parku lub w innej 

              przestrzeni publicznej, albo pobudowaniu luźno stojących obiektów małej 

              architektury związanych z zabawą, sportem, rekreacjąi wypoczynkiem, takich jak 

              wymienione w pkt.III.2 specyfikacji, o łącznej wartości co najmniej 30 tys. złotych brutto

              ramach danego zamówienia,

          3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi 

              do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, 

              jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

           4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten 

              warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności OC z tytułu 

              prowadzonej działalności do kwoty co najmniej 30 tys złotych.

        

              UWAGA: Warunkiem podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, będzie 

                                posiadanie takiego ubezpieczenia OC także w trakcie realizacji 

                                zamówienia.

    B. Opis sposobu  dokonywania oceny spełniania tych warunków

  1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania

    działalności gospodarczej lub czynności polegających na budowie, przebudowie, remoncie, rozbudowie lub adaptacji obiektów małej architektury  związanych z placami zabaw dla dzieci i  młodzieży, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ust.1 ustawy oraz dokumenty potwierdzające posiadanie takich uprawnień; w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje -  jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jest warunkiem „zero jedynkowym” – wymagającym jedynie spełnienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią w/w warunek, jeżeli spełni go każdy wykonawca.

  2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania  wiedzy i doświadczenia w zakresie budowy, przebudowy, remontu, rozbudowy lub adaptacji obiektów małej architektury związanych z placami zabaw dla dzieci i młodzieży, o wartości (w ramach danego zamówienia) co najmniej 50 tys złotych brutto, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno takie zamówienie, polegające na budowie, przebudowie, remoncie, rozbudowie lub adaptacji placu zabaw w szkole, żłobku, przedszkolu, w sanatorium, ośrodku wypoczynkowym (itp.) na osiedlu, w parku lub w innej przestrzeni publicznej, albo pobudowaniu luźno stojących obiektów małej architektury związanych z zabawą, sportem, rekreacją i wypoczynkiem, takich jak wymienione w pkt.III.2 specyfikacji, o łącznej wartości co najmniej 30 tys złotych brutto w ramach danego zamówienia, oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót,  określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki  budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia jest warunkiem „zero jedynkowym” – wymagającym jedynie spełnienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią w/w warunek, jeżeli zostanie on spełniony łącznie.

  3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, jeżeli  złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ust.1 ustawy.  Warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia jest warunkiem „zero jedynkowym” – wymagającym jedynie spełnienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią w/w warunek, jeżeli zostanie on spełniony łącznie.

  4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi  do wykonania  zamówienia,  jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą do kierowania  robotami budowlanymi, posiadającą prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w   budownictwie w ograniczonym zakresie, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Ocena będzie dokonywana na zasadzie zero – jedynkowej, tzn., badania, czy dany Wykonawca spełnia, czy nie spełnia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia,  jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ust.1 ustawy oraz wykaże, że dysponuje:co najmniej jedną osobą posiadającą prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w  budownictwie, w ograniczonym zakresie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest warunkiem „zero jedynkowym” – wymagającym jedynie spełnienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią w/w warunek, jeżeli zostanie on spełniony łącznie.

  5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności OC z tytułu prowadzonej działalności do kwoty co najmniej 30 tys złotych. Zamawiający uzna, że Wykonawca  spełnia warunek znajdowania się sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ust.1 ustawy oraz w treści oferty wykaże, że dysponuje opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem  zamówienia do wysokości co najmniej 30 000  złotych.

    UWAGA, Na etapie   wykonania  zamówienia wybrany wykonawca także będzie zobowiązany do ubezpieczenia  się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem  zamówienia, do wysokości co najmniej 1 miliona złotych. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jest warunkiem „zero jedynkowym” – wymagającym jedynie spełnienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią w/w warunek, jeżeli w zakresie ubezpieczenia spełni go każdy wykonawca.

     

    VI. NFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE      

          MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA 

          SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

    Do oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków, stosuje się odpowiednio przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013, poz. 231) zwanego dalej „Rozporządzeniem”.

    W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,  o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, wykonawcy winni dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty:

    1) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, oraz  

        oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie 

        art.24 ust.1 ustawy. 

    3) koncesję, zezwolenie lub licencję uprawniającą do wykonywania  działalności

        gospodarczej lub czynności w zakresie  budowy, przebudowy, remontu, rozbudowy lub 

        adaptacji obiektów małej architektury związanych z placami zabaw dla dzieci i  

        młodzieży - jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

    3) wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu 

         składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 

         polegających na budowie, przebudowie, remoncie, rozbudowie lub adaptacji placu 

         zabaw w szkole, żłobku, przedszkolu, w sanatorium, ośrodku wypoczynkowym (itp.) na 

         osiedlu, w parku lub w innej przestrzeni publicznej, albo pobudowaniu luźno stojących 

         obiektów małej architektury związanych z zabawą, sportem, rekreacją i wypoczynkiem, 

         takich jak wymienione w pkt.III.2 niniejszej specyfikacji, o łącznej wartości co najmniej 

        30 tys. złotych brutto w ramach danego zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju i 

        wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących 

        najważniejszych robót,  określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty 

        oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z  zasadami sztuki budowlanej i 

        prawidłowo ukończone;

    4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności 

        odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w zakresie specjalności

        konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie, wraz z informacjami na temat ich:                                 - kwalifikacji zawodowych,

                - doświadczenia,

                - wykształcenia

        niezbędnych do wykonania zamówienia, a także:

                - zakresu wykonywanych przez nie czynności,

                - oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

        Przedmiotowy wykaz winien zawierać co najmniej jedną taką osobę.

    5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,

        w szczególności będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w 

        zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadają wymagane 

        uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 

    6) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że

        Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 

        prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

               

    W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,  o których mowa w art.24 ust.1 ustawy, wykonawcy winni dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty:

    8)    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    9)    aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    10)  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    11)  aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    12)  aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    13)  wykonawcy będący osobami fizycznymi, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 10 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

    14) wykonawcy będący spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

    13) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.

          24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. 

          Przepisy art.26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp stosuje się.

    Do oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.VI.1-13, stosuje się odpowiednio postanowienia poniższych pkt.VI.14-22:

    14) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium

          Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 1 

          Rozporządzenia:

           1) pkt 2-4 i pkt 6 Rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty wystawione 

              w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające 

              odpowiednio, że:

              a)    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

              b)    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie 

                  społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, 

                  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w  

                  całości wykonania decyzji właściwego organu,

              c)    nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

           2) pkt 5 Rozporządzenia - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub 

              administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której 

              dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

    15) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma

          siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa 

          w  § 4 ust. 1 Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym

          oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,

          administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego

          odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma

          siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis  § 4 ust. 2 Rozporządzenia stosuje się 

          odpowiednio.

    16) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę

          mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej 

          Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio 

          miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub 

          miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji 

          dotyczących przedłożonego dokumentu,

    17) dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z

          oryginałem przez Wykonawcę,

    18) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

          oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia, 

          kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są 

          poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

    19) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej

           kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi 

           wątpliwości co do jej prawdziwości.

    20) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na

           język polski,

    21) do składania oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych

           warunków, stosuje się odpowiednio postanowienia art.26 ust.3 i 4 ustawy.

    22) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,

           osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych 

           innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi 

           stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić 

           zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji 

           zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie 

           tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres 

           korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

     

  1.  INFORMACJA NA TEMAT WADIUM

     

    Zamawiający  żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)

     

  2.  KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

     

    W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie stosował następujące kryteria:

  1. cena, z wagą Wc = 60  %,

walory funkcjonalne i bezpieczeństwa placu, z wagą WF = 40  %,

 

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Zamawiającego wyznacza termin składania ofert na dzień  30 lipca 2014 na godz. 12.00. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po tym terminie, zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania. 

 

  1.  TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 

     

    Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna bieg wraz z upływem terminu składania ofert.

     

  2.  INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

    Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

     

  3.  INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO      

        SYSTEMU ZAKUPÓW 

    Zamawiający nie zamierza dla potrzeb niniejszego zamówienia ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

     

  4.  INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE  

       NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI 

       ELEKTRONICZNEJ

    Zamawiający nie zamierza dla potrzeb wyboru najkorzystniejszej oferty, stosować aukcji elektronicznej.

     

  5.  INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH 

      UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6,    

      JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE TAKICH 

      ZAMÓWIEŃ.

     

    Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6, w maksymalnie możliwej ustawowo opcji, tj. łącznie do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

           XVI. ZMIANA UMOWY

    Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian następujących postanowień zawartej umowy, po zaistnieniu określonych warunków:

  1.    zmiana terminu wykonania umowy spowodowana przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego lub Wykonawcy, których w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć (stan wyższej konieczności) skutkującymi niemożliwością terminowej realizacji robót. W przypadku wystąpienia w/w okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności,

  2.   zmiana terminu wykonania umowy, jeżeli z powodu okoliczności wymienionych w art.67 ust.1 pkt.5 i 6 ustawy, Zamawiający udzielił by Wykonawcy zamówień dodatkowych lub uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, a od ich uprzedniego wykonania zależało by wykonanie robót podstawowych,

  3.    zmiana treści koncepcji planu zagospodarowania placu zabaw, o której mowa w pkt.III.3 specyfikacji, w razie stanu wyższej konieczności, albo potrzeby istotnej zmiany koncepcji zagospodarowania placu zabaw, uwarunkowanej względami funkcjonalności lub bezpieczeństwa, nie wynikającej z winy Zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć. Zmiany takie wymagają uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.

   

        XVII. MOŻLIWOŚĆ UMIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA

 

Niniejsze postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie przewiduje możliwości unieważnienia postępowania z powodu okoliczności wymienionych w art.93 ust.1a ustawy.

 

Wyryki dnia 15 lipca 2014 roku                                         ZATWIERDZAM

 

Dyrektor Zespołu Szkół
w Wyrykach

Marzena Trociuk

Załączniki

Metryczka

Wytworzono:2014-07-15 00:00przez: Andrzej Bielecki
Opublikowano:2014-07-15 00:00przez: Andrzej Bielecki
Podmiot udostępniający: Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Wyrykach
Odwiedziny:646

  • Brak wpisów.