Przetarg - Modernizacja oddziałów przedszkolnych
- Drukuj"/> artykuł: Przetarg - Modernizacja oddziałów przedszkolnych "/>
- Zapisz jako pdf"/> artykuł: Przetarg - Modernizacja oddziałów przedszkolnych "/>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w postępowaniu na „Organizację placu zabaw
oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Wyrykach”
w ramach Projektu Systemowego pod nazwą: “Modernizacja oddziałów przedszkolnych
w szkołach podstawowych” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego,
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
-
NAZWA (FIRMA) I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiającym jest:
1) nazwa: Zespół Szkół w Wyrykach, zwana dalej „Zamawiającym” lub
„Szkołą”,
2) adres (siedziba) : Wyryki 208 ; 22-205 Wyryki,
-
3) telefon: 82/5913006
4) fax:82/5913006
5) e-mail: zs_wyryki@interia.pl
6) adres strony internetowej: zswyryki.szkolnastrona.pl
6) NIP: 565-13-81-885
7) REGON: 110606200
8) godziny pracy Szkoły: codziennie w dni robocze, w godzinach 8.00-15:00
-
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów art.10 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr. 113 poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą” oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
-
ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie udostępniona na stronie internetowej http://zswyryki.szkolnastrona.pl/bip od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do upływu terminu składania ofert.
-
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja placu zabaw oddziału przedszkolnego
przy Szkole Podstawowej w Wyrykach”. Zamówienie obejmuje organizację placu zabaw, składającego się z następujących obiektów małej architektury, w rozumieniu przepisów Prawabudowlanego oraz urządzeń towarzyszących: zjeżdżalnia 1 szt., tor przeszkód 1 szt., ścianka 1 szt.,
wieża1 szt., kładka linowa1 szt., most linowy 1 szt., huśtawka „Bocianie gniazdo” 1 szt.,
huśtawka pojedyncza 1 szt., huśtawka podwójna 1 szt., huśtawka równoważnia wagonowa dwuosobowa1 szt., huśtawka równoważnia wagonowa 4 osobowa 1 szt. sprężynowce 4 szt.,
karuzela 1 szt., lokomotywa 1 szt., dmuchana zjeżdżalnia 1 szt., belka do balansowania 1 szt.,
drążki gimnastyczne 1 szt., ławka 1 szt., kosz na śmieci 1 szt.wraz z ofertą, Wykonawca złoży koncepcję planu zagospodarowania placu zabaw, uwzględniającą treść zgłoszenia, o którym mowa w pkt.5. Koncepcję planu zagospodarowania należy opracować w formie graficznej oraz w formie opisowej. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
-
INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ
W niniejszym zamówieniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
-
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamawiający określa termin wykonania zamówienia na dzień 20 września 2014 roku.
-
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
A. Warunki udziału w postępowaniu
1. O dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej lub
czynności polegających na budowie, przebudowie, remoncie, rozbudowie lub
adaptacji obiektów małej architektury związanych z placami zabaw dla dzieci i
młodzieży - jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie budowy, przebudowy, remontu,
rozbudowy lub adaptacji obiektów małej architektury związanych z placami zabaw
dla dzieci i młodzieży, o wartości co najmniej 30 tys. złotych brutto w ramach
danego zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania
wiedzy i doświadczenia w zakresie budowy, przebudowy, remontu, rozbudowy
lub adaptacji obiektów małej architektury związanych z placami zabaw dla dzieci i
młodzieży, o wartości (w ramach danego zamówienia) co najmniej 30 tys złotych
brutto, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wykonał co najmniej jedno takie zamówienie, polegające na budowie, przebudowie,
remoncie, rozbudowie lub adaptacji placu zabaw w szkole, żłobku, przedszkolu, w
sanatorium, ośrodku wypoczynkowym (itp.) na osiedlu, w parku lub w innej
przestrzeni publicznej, albo pobudowaniu luźno stojących obiektów małej
architektury związanych z zabawą, sportem, rekreacjąi wypoczynkiem, takich jak
wymienione w pkt.III.2 specyfikacji, o łącznej wartości co najmniej 30 tys. złotych brutto w
ramach danego zamówienia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek,
jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten
warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności OC z tytułu
prowadzonej działalności do kwoty co najmniej 30 tys złotych.
UWAGA: Warunkiem podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, będzie
posiadanie takiego ubezpieczenia OC także w trakcie realizacji
zamówienia.
B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania
działalności gospodarczej lub czynności polegających na budowie, przebudowie, remoncie, rozbudowie lub adaptacji obiektów małej architektury związanych z placami zabaw dla dzieci i młodzieży, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ust.1 ustawy oraz dokumenty potwierdzające posiadanie takich uprawnień; w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje - jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jest warunkiem „zero jedynkowym” – wymagającym jedynie spełnienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią w/w warunek, jeżeli spełni go każdy wykonawca.
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie budowy, przebudowy, remontu, rozbudowy lub adaptacji obiektów małej architektury związanych z placami zabaw dla dzieci i młodzieży, o wartości (w ramach danego zamówienia) co najmniej 50 tys złotych brutto, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno takie zamówienie, polegające na budowie, przebudowie, remoncie, rozbudowie lub adaptacji placu zabaw w szkole, żłobku, przedszkolu, w sanatorium, ośrodku wypoczynkowym (itp.) na osiedlu, w parku lub w innej przestrzeni publicznej, albo pobudowaniu luźno stojących obiektów małej architektury związanych z zabawą, sportem, rekreacją i wypoczynkiem, takich jak wymienione w pkt.III.2 specyfikacji, o łącznej wartości co najmniej 30 tys złotych brutto w ramach danego zamówienia, oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia jest warunkiem „zero jedynkowym” – wymagającym jedynie spełnienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią w/w warunek, jeżeli zostanie on spełniony łącznie.
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ust.1 ustawy. Warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia jest warunkiem „zero jedynkowym” – wymagającym jedynie spełnienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią w/w warunek, jeżeli zostanie on spełniony łącznie.
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ograniczonym zakresie, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Ocena będzie dokonywana na zasadzie zero – jedynkowej, tzn., badania, czy dany Wykonawca spełnia, czy nie spełnia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ust.1 ustawy oraz wykaże, że dysponuje:co najmniej jedną osobą posiadającą prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w ograniczonym zakresie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest warunkiem „zero jedynkowym” – wymagającym jedynie spełnienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią w/w warunek, jeżeli zostanie on spełniony łącznie.
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności OC z tytułu prowadzonej działalności do kwoty co najmniej 30 tys złotych. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ust.1 ustawy oraz w treści oferty wykaże, że dysponuje opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do wysokości co najmniej 30 000 złotych.
UWAGA, Na etapie wykonania zamówienia wybrany wykonawca także będzie zobowiązany do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, do wysokości co najmniej 1 miliona złotych. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jest warunkiem „zero jedynkowym” – wymagającym jedynie spełnienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią w/w warunek, jeżeli w zakresie ubezpieczenia spełni go każdy wykonawca.
VI. NFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE
MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Do oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków, stosuje się odpowiednio przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013, poz. 231) zwanego dalej „Rozporządzeniem”.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, wykonawcy winni dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, oraz
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie
art.24 ust.1 ustawy.
3) koncesję, zezwolenie lub licencję uprawniającą do wykonywania działalności
gospodarczej lub czynności w zakresie budowy, przebudowy, remontu, rozbudowy lub
adaptacji obiektów małej architektury związanych z placami zabaw dla dzieci i
młodzieży - jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
3) wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
polegających na budowie, przebudowie, remoncie, rozbudowie lub adaptacji placu
zabaw w szkole, żłobku, przedszkolu, w sanatorium, ośrodku wypoczynkowym (itp.) na
osiedlu, w parku lub w innej przestrzeni publicznej, albo pobudowaniu luźno stojących
obiektów małej architektury związanych z zabawą, sportem, rekreacją i wypoczynkiem,
takich jak wymienione w pkt.III.2 niniejszej specyfikacji, o łącznej wartości co najmniej
30 tys. złotych brutto w ramach danego zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących
najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty
oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w zakresie specjalności
konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie, wraz z informacjami na temat ich:
- kwalifikacji zawodowych,- doświadczenia,
- wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także:
- zakresu wykonywanych przez nie czynności,
- oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Przedmiotowy wykaz winien zawierać co najmniej jedną taką osobę.
5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w
zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
6) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy, wykonawcy winni dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty:
8) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
10) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
11) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
12) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
13) wykonawcy będący osobami fizycznymi, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 10 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
14) wykonawcy będący spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
13) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.
24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
Przepisy art.26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp stosuje się.
Do oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.VI.1-13, stosuje się odpowiednio postanowienia poniższych pkt.VI.14-22:
14) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 1
Rozporządzenia:
1) pkt 2-4 i pkt 6 Rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) pkt 5 Rozporządzenia - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której
dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
15) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w § 4 ust. 1 Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 4 ust. 2 Rozporządzenia stosuje się
odpowiednio.
16) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę
mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio
miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji
dotyczących przedłożonego dokumentu,
17) dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę,
18) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia,
kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są
poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
19) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej
kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi
wątpliwości co do jej prawdziwości.
20) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na
język polski,
21) do składania oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych
warunków, stosuje się odpowiednio postanowienia art.26 ust.3 i 4 ustawy.
22) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych
innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
-
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
-
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie stosował następujące kryteria:
-
cena, z wagą Wc = 60 %,
-
walory funkcjonalne i bezpieczeństwa placu, z wagą WF = 40 %,
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Zamawiającego wyznacza termin składania ofert na dzień ..15 lipca 2014 na godz. 13.00. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po tym terminie, zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania.
-
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna bieg wraz z upływem terminu składania ofert.
-
INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
-
INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO
SYSTEMU ZAKUPÓW
Zamawiający nie zamierza dla potrzeb niniejszego zamówienia ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
-
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI
ELEKTRONICZNEJ
Zamawiający nie zamierza dla potrzeb wyboru najkorzystniejszej oferty, stosować aukcji elektronicznej.
-
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH
UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6,
JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE TAKICH
ZAMÓWIEŃ.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6, w maksymalnie możliwej ustawowo opcji, tj. łącznie do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
XVI. ZMIANA UMOWY
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian następujących postanowień zawartej umowy, po zaistnieniu określonych warunków:
-
zmiana terminu wykonania umowy spowodowana przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego lub Wykonawcy, których w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć (stan wyższej konieczności) skutkującymi niemożliwością terminowej realizacji robót. W przypadku wystąpienia w/w okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności,
-
zmiana terminu wykonania umowy, jeżeli z powodu okoliczności wymienionych w art.67 ust.1 pkt.5 i 6 ustawy, Zamawiający udzielił by Wykonawcy zamówień dodatkowych lub uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, a od ich uprzedniego wykonania zależało by wykonanie robót podstawowych,
-
zmiana treści koncepcji planu zagospodarowania placu zabaw, o której mowa w pkt.III.3 specyfikacji, w razie stanu wyższej konieczności, albo potrzeby istotnej zmiany koncepcji zagospodarowania placu zabaw, uwarunkowanej względami funkcjonalności lub bezpieczeństwa, nie wynikającej z winy Zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć. Zmiany takie wymagają uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
XVII. MOŻLIWOŚĆ UMIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
Niniejsze postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie przewiduje możliwości unieważnienia postępowania z powodu okoliczności wymienionych w art.93 ust.1a ustawy.
Wyryki dnia .30 czerwca 2014 roku ZATWIERDZAM
Dyrektor Zespołu Szkół
w Wyrykach
Marzena Trociuk
Załączniki
- Ogłoszenie (121.50 KB)
- SIWZ (272.00 KB)
- Załącznik 1 (97.50 KB)
- Załącznik 2 (353.50 KB)
- Załącznik 3 (196.50 KB)
- Załącznik 4 (87.50 KB)
- Załącznik 5 (58.50 KB)
- Załącznik 6 (65.50 KB)
- Załącznik 7 (64.00 KB)
- Załącznik 8 (58.00 KB)
Metryczka
Wytworzono: | 2014-06-30 00:00 | przez: Andrzej Bielecki |
---|---|---|
Opublikowano: | 2014-06-30 00:00 | przez: Andrzej Bielecki |
Podmiot udostępniający: | Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Wyrykach | |
Odwiedziny: | 818 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.